Direktlänk till inlägg 14 november 2010

hårvård

Av Hannah - 14 november 2010 16:23

Jag är med och tävlar här: http://crazyangel.blogg.se/2010/november/tavling-harvard.html#comment

 

Jag har fått äran av Stylesofsweden.se att lotta ut fyra av mina favoriter från Waterclouds hårdvårdserie. Min absoluta favoritserie! Rekommederar dom varmt och tycker det är jättekul att även nån av er nu får chansen att prova dessa.


Den som vinner får ett kitt innehållande: 
Waterclouds Cumulus Shampoo är ett schampo för normalt hår. Innehåller Sea Silk vilket ger en optimal glans och volym. Kan användas för dagligt bruk.
Waterclouds Breeze Conditoner är ett skonsamt balsam för alla hårtyper. Innehåller Sea Silk som ger optimal glans och volym. Kan användas för dagligt bruk.
Waterclouds Ocean Mist är ett salvattenspray som ger volym, fyllighet och stadga. Kan användas både som finish eller som styling för att föna volym i håret. Innehåller Sea Silk och UV-skydd.
Waterclouds Rain är en spraybalsam som ej tynger ner håret. Innehåller Sea Silk vilket bl.a gör att håret blir lätt att reda ut samt ger optimal glans och lyster.


Tävlingsregler:
Jag är inte för komplicerade regler, så vi kör enkelt. För en lott - lämna en kommetar i detta inlägg. För yttliggare en lott - länka i din egen blogg (länka både mig och sponsoren), lämna sedan en ny kommentar med länk till inlägget. Skriver du dessa i samma kommentar så räknas det bara som en lott, viktigt alltså att du lämnar en separat kommentar med länken. Glöm inte mail/bloggadress! Avslutas 28 november 20.00 Lycka till!



 
 
Ingen bild

Johanna

24 november 2010 20:00

Nu ligger vinnaren i väggordstävlingen uppe. Titta in och se om det blev du!

 
Mickan (tävling pågår!)

Mickan (tävling pågår!)

25 november 2010 18:05

Nu är tävlingen om ett aloe lips avslutas. Gå in och kika om det blev du. ;)

http://angel-like.com

 
ingrid

ingrid

29 november 2010 18:29

Nu är tävlingen du deltagit i på bloggen avslutad, kika in och kolla om det var just du som vann!

Om det inte var du så var inte ledsen för det! En tävling där du kan vinna ett nallebud från Nallebudet.se är igång på bloggen :)

Kram, Ingrid

http://p0llys.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 30 november 2010 10:05

Jag tävlar om ett väggord från Wallstyle hos Matilda. Var med och tävla här du också!         Jag tävlar om ett väggord från Wallstyle hos Matilda.Var med och tävla här du också! ...

Av Hannah - 30 november 2010 10:02

UJDesign sponsrar tävlingen med ett valfritt armband! Det finns en massa vackra smycken i denna nätbutik, i olika färger & former. Det finns även barnsmycken. ...

Av Hannah - 30 november 2010 09:57

Jag tävlar om ett presentkort värde 200:-  från Qpix.se. Där hittar man Tackkort, Julkort, Canvastavlor och mycket mer!Var med och tävla HÄR du med! ...

Av Hannah - 14 november 2010 14:29

Jag tävlar om en Taklampa inne hos Milliez i samarbete med Storelight.Var med och tävla HÄR du med! ...

Av Hannah - 14 november 2010 14:27

Jag är med och tävlar här: http://lurans.blogg.se/2010/november/folj-ditt-hjarta-tavling.html   För att fira att ni är så många som kikar in här tänkte jag hålla en liten utlottning med en av mina brädor som varit så efterfrågad att jag därför gj...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards